Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie jednej recenzji merytorycznej wzorcowych materiałów szkoleniowych w zakresie nauczania informatyki (zarówno w szkole podstawowej, jak
i szkole ponadpodstawowej). Recenzja będzie stanowiła podstawę realizacji wsparcia w zakresie wdrożenia modelowych programów doskonalenia zawodowego nauczycieli w ramach Projektu „Dolnośląska Szkoła Ćwiczeń” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji. Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.
Szczegóły zamówienia:
Zleceniodawca w dniu podpisania umowy na usługę przekaże Zleceniobiorcy opracowane wzorcowe materiały szkoleniowe w zakresie nauczania informatyki celem ich zrecenzowania. Recenzja merytoryczna ma zawierać:
– omówienie, analizę, uwagi odnośnie zgodności wzorcowych materiałów szkoleniowych
z podstawą programową kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej i ponadpodstawowej,
– uwagi dotyczące zgodności wzorcowych materiałów szkoleniowych z aktualną wiedzą przedmiotową oraz dydaktyczną,
– uwagi dotyczące innowacyjności przedłożonych materiałów szkoleniowych w zakresie rozwiązań metodycznych,
– analizę wskazówek do samodzielnej pracy uczniów, planów zróżnicowanych aktywności zarówno nauczycieli, jak i uczniów oraz motywujące uczniów sposoby oceny postępów ich pracy.
Na realizację tego przedsięwzięcia Zamawiający przewiduje 50 godzin.
Przedmiot zamówienia nie może naruszać praw autorskich stron trzecich tak w zakresie merytorycznym, jak i wykorzystanych narzędzi do jego opracowania.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy Pobierz
2. Wzór umowy firma Pobierz
3. Wzór umowy os. fizyczna Pobierz
4. Zapytanie ofertowe Pobierz
Wytworzył:  Beata Bednarek Opublikował:  Grzegorz Wolak Osoba odpowiedzialna:  Jolanta Góreczna Podmiot udostępniający: Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli Data utworzenia: 19.10.2020 15:10 Data publikacji: 19.10.2020 15:10
WCDN2019